sâmbătă, 15 decembrie 2007

Frustarile unui cetatean


Cam asa arata intrarea de pe "autostrada" A1 in municipiul Bucuresti, o capitala vrem noi europeana. Eu lucrez din data de 13 septembrie 2007 la Pitesti si sunt nevoit sa fac naveta zilnic. In general "autostrada" A1 se parcurge in 45 de minute legal urmand ca de la intrarea in Bucuresti, In jurul orei 16:00 sa trebuiasca sa parcurg din cartierul Militari pana in Cartierul Berceni o distanta de 10 - 15 km in functie de ruta aleasa intr-un interval de 3-5 ore. Un calcul simplu ma duce la 8 ore de munca si 8 ore de trafic zilnic in conditiile in care platesc toate imozitele si taxele la timp dorind sa fiu un cetatean corect.
Imi pare rau ca nu am avut o camera video in masina vineri 14 decembrie 2007 dimineata la ora 5, cand am plecat din Bucuresti.
Lume multa pe "autostrada" A1 care se grabea pe polei sa ajunga la destinatie. Incercam sa ii avertizez cu luminile de avarie mergand pe banda de urgenta cu 30-40 km/h pentru a ma proteja (exista doua tipuri de conducatori auto, cei care sofeaza si cei care si-o feresc) de multele dubite, camioane, tiruri, tuareg-uri si alte suv-uri care sfarseau in afara soselei in camp.
Am numarat de la Bucureti la Pitesti 29 de autovehicole pe care le-am vazut parasind soseaua cu mandria de a fi soferi desavarsiti apoi agitand bratele fara mandria de mai devreme spre a fi ajutati de cineva. ce bine ar fi fost sa pot filma...
Toate acestea in timp ce intre KM20 si Km80 nu am vazut nici o masina de interventie, nici un girofar de politie, nici o masina care sa imprastie ceva pe drum... in conditiile in care taxele cresc de la zi la zi si suntem umiliti de toate talk-show-urile fara nici un rezultat.
Asa am devenit Agnostic, nu pot sa mai sper nici macar in divinitate sa faca ceva.

Niciun comentariu: