sâmbătă, 9 februarie 2008

Astazi m-am hotarat sa fac ceva pentru Romania! M-am saturat sa stau cu mainile in san!


De ce?


Pentru ca vreau ca fica mea si copii vostrii, sa nu mai fie generatii de sacrificiu!

Pentru ca ii platim ca sa isi bata joc de tara si de noi!


Pentru ca cei care ne conduc sunt alesi de noi!


Si pentru multe alte motive pentru care am putea scrie pana am umple toate serverele din lume!



Va propun un vot de blam la adresa lor la urmatoarele alegeri!


Trebuie sa ne prezentam la vot si sa punem stampila de vot in toate chenarele (chiar daca pentru asta va trebui sa venim cu o tusiera de acasa - eu asa fac - pentru ca nu ne vor da tusiera in cabina de vot) ca sa ne anulam votul.


Vom vedea la sfarsit la numaratoare cate voturi anulate sunt si cati suntem de fapt, impotriva a ce se intampla azi in Romania.


Eu unul asta fac de dupa alegerile din 1992, care sunt ultimele in care am votat ce imi dicta constiinta. dar se pare ca zicala "Cu o floare nu se face primavara" functioneaza la noi si as vrea sa se umple campurile cu flori, chiar daca floarea-de-colt este rara si deosebita.


Niciun comentariu: